Често задавани въпроси

Stand By Me е портал за крайния потребител на Daikin, който ви позволява да намерите цялата необходима информация за закупеното от вас устройство и да управлявате всички въпроси, свързани с гаранцията, на едно място. Той също така ви дава информация за това кой е вашият настоящ сервизен партньор, така че, ако имате въпрос или проблем с вашето устройство, можете лесно да помолите за поддръжка. Всичко, което трябва да направите, е да регистрирате устройството си на уеб сайта Stand By Me.

За да можем да ви осигурим бърза и висококачествена поддръжка, е необходимо да ни предоставите известна информация за вашето устройство и вашите данни за контакт. След като разполагаме с тези данни, можем да действаме с много по-бързо, в случай че монтажникът трябва да отиде на място или трябва да поръчаме резервни части за вашия агрегат.

Сервизен партньор на Daikin е монтажник, който има силни познания за продуктите на Daikin, техните функции и има висок опит в инсталирането и обслужването на системите за контрол на климата на Daikin. Когато регистрирате устройството си в Stand By Me, монтажникът на вашето устройство автоматично се превръща във ваш партньор. Този определен сервизен партньор ще отговаря за изпълнението на всички дейности по поддръжката и ремонта на вашето устройство в бъдеще. Свързването с конкретен сервизен партньор гарантира, че винаги знаете с кого да се свържете, когато нещо се случи с вашето устройство.

Партньорът, инсталирал вашето устройство, може да следи историята от самото начало. Той вече знае инсталацията, реалното състояние, историята на ремонта и поддръжката на вашето устройство, затова той може да ви предостави персонализирани съвети и много по-гладка координация, като се познавате от самото начало. Освен това, тъй като е бил и ще бъде този, който да ви оказва подкрепа на вас и вашето устройство, в негов интерес е да гарантира висококачествена и професионална работа през цялото време.