Често задавани въпроси

Stand By Me е нашата изключителна платформа за последващи грижи, предоставена изключително от партньорите Home Comfort Expert. При закупуване на климатик от нашите доверени партньори, те имат грижата да го регистрират, а вие трябва само да потвърдите регистрацията.
Преди покупка потвърдете с вашия монтажник, че е упълномощен да използва платформата Stand By Me.

За да можем да ви осигурим бърза и висококачествена поддръжка, е необходимо да ни предоставите известна информация за вашето устройство и вашите данни за контакт. След като разполагаме с тези данни, можем да действаме с много по-бързо, в случай че монтажникът трябва да отиде на място или трябва да поръчаме резервни части за вашия агрегат.

Home Comfort Expert партньор на Daikin е монтажник, който има силни познания за продуктите на Daikin, техните функции и има висок опит в инсталирането и обслужването на системите за контрол на климата на Daikin. Когато регистрира устройството ви в Stand By Me, монтажникът на вашето устройство автоматично се превръща във ваш партньор. Този определен сервизен партньор ще отговаря за изпълнението на всички дейности по поддръжката и ремонта на вашето устройство в бъдеще. Свързването с конкретен сервизен партньор гарантира, че винаги знаете с кого да се свържете, когато нещо се случи с вашето устройство.

Партньорът, инсталирал вашето устройство, може да следи историята от самото начало. Той вече знае инсталацията, реалното състояние, историята на ремонта и поддръжката на вашето устройство, затова той може да ви предостави персонализирани съвети и много по-гладка координация, като се познавате от самото начало. Освен това, тъй като е бил и ще бъде този, който да ви оказва подкрепа на вас и вашето устройство, в негов интерес е да гарантира висококачествена и професионална работа през цялото време.

Когато вашият уред е регистриран в платформата Stand By Me и е посочена дата на монтаж и въвеждане в експлоатация, системата автоматично прави график на необходимите профилактики, които можете да проверите като влезете в системата с вашия акаунт. Вие и вашият сервизен партньор ще получавата автоматични напомняния от системата по имейл - първо 1 седмица и после 3 дни преди зададения краен срок за извършване на профилактиката. Вие трябва да се свържете с вашия сервизен партньор преди тази дата, за да уговорите удобно време и за двете страни за извършването на поддръжката.

Можете да проверите всички предишни извършени профилактики и ремонти като се логнете в системата с вашия Stand By Me aкаунт.

Стандартната гаранция за всички климатици Daikin започва да тече след доставката на машината от вашия инсталатор и продължава 3 години.
Това означава, че през този гаранционен период, всеки разход по ремонт и поддръжка на машината се покрива изцяло от Daikin чрез вашия сервизен партньор ( Home Comfort Expert партньор).

Удължената гаранция е допълнителен гаранционен период след изтичането на стандартната гаранция. Когато предлагаме 2 години удължена гаранция, това означава, че получавате допълнително още 2 години гаранция, или общо 5 години. При удължената гаранция може да има допълнителни условия ( например извършване на годишна профилактика) , или частично покритие на гаранцията ( например гаранцията покрива стойността на резервните части, без труд).