Често задавани въпроси

Монтажникът трябва да регистрира вашите данни за инсталация и контакт в системата. След това ще получите уникален код по електронна поща, който може да бъде използван за потвърждаване и финализиране на вашата регистрация. Монтажникът предварително попълва всички необходими данни, така че всичко, което трябва да направите, е да проверите и финализирате регистрацията, като следвате няколко лесни стъпки.

Може да отнеме до час, за да получите потвърждение по електронна поща. В случай, че не сте получили нищо за по-дълъг период, моля, проверете папката си "Спам" или "Нежелана поща". Съобщенията на Daikin Stand By Me се изпращат от адрес kozhuharov.c@daikin.at, така че не забравяйте да добавите този адрес към вашите доверени имейли. Ако това не помогне, моля, свържете се директно с вашия сервизен партньор и го помолете да провери адреса на електронната поща и да изпрати повторно писмото за потвърждение.

Можете лесно да възстановите паролата си, като кликнете върху връзката "Влизане" в дясната страна на основния банер на началната страница Stand By Me. След това кликнете върху връзката "Рестартиране на паролата" между полетата за електронна поща и парола на страницата за вход. След това просто въведете своя имейл адрес, който е използван за регистриране на акаунта Ви в Stand By Me и кликнете върху бутона "Изпрати ми нова парола" и след това следвайте указанията, дадени в имейла за рестартиране на паролата, който скоро ще получите, за да зададете повторно паролата.